پروژه عملی با اتوکد سال سوم نقشه کشی

این پروژه برای هنرجویان سال سوم نقشه کشی در نظر گرفته شده


پیشاپیش سال نو همه مبارک 


این موارد را برای پلانهای داده شده انجام دهید


1-پلان معماری همراه با اندازه گذاری

2-نمای اصلی

3-نمای پرسپکتیو

4-پلان فونداسیون

5-پلان تیرریزی

6-پلان شیب بندی بام

7-پلان ستون گذاری


هر هنرجو می تواند با کلیک بر روی نام خود پلان مربوطه را دانلود نماید.


آ.م

خ.ب

س.ب

ف.ق

ف.ش

ف.ت

ز.ا

ر.س

م.م

ر.ف


فایلها در قالب PDF می باشد.


نظرات و سوالات خود را از بخش نظرات همین پست با من در میان بگذارید.

نظرات 3 + ارسال نظر
دانش اموز دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ

اقای علوی کار را برای من سخت کردی من اینترنت ندارم

اگه نداری پس چطور اینجا نظر گذاشتی؟

دانش اموز دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

الان در کافی نت هستم جایی که هرگز نیامده بودم

عیب نداره

زه گهواره تا گور دانش بجوی

هنرجو جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ق.ظ http://sadeghalavi.blogsky.com

سلام .سال نو روبه شماتبریک عرض میکنم.واقای علوی باوارد کردن چه فرمانی میتوان درروبه اندازه ی دلخواه دراتوکد ترسیم کرد .ممنون.

سلام.

مثلا فرض کنید عرض در 1 متر هست.

اول دایره ای به شعاع 0.9 رسم می کنید.

سپس دو قطر اصلی رو ترسیم می کنید.

بعد از اون قسمت های اضافی رو با فرمان trim پاک می کنید.

در مرحله بعد می تونید با استفاده از فرمان block در رو بلوک کنید.

در نهایت کافیه در رو در محل مورد نظر کپی کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد